Moja korenpondencja z koordynatorką na temat niewidocznego profilu w projekcie Google Moja Firma
Prowadziłem korespondencję z koordynatorką projektu Google moja firma w sprawie niewidocznego profilu google+ moja firma którym zarządzam.
- Ja
Zapytałem dlaczego profil firmowy nie jest widoczny - Koordynatorka Odpisała że jest widoczny
- Ja
odpisałem że profil jest widoczny w trybie zalogowanym a nie widoczny w trybie nie zagogowanym - Koordynatorka
mi odpisała: - W związku z konsultacją Państwa informacji biznesowych na Mapach będę uprzejmie prosiła o przesłanie zdjęcia z wejściem do Państwa firmy i szyldem Państwa firmy
Firma w projekcie google moja firma (dawniej wizytówki google) powinna zawierać.
- Tło profilu powinno zawierać fotografię siedziby firmy
- Okno okrągłe powinno zawierać logo albo wnętrze firmy.
- Przydał by się opis działalności firmy oraz kilka pozytywnych ocen. (są do tego narzędzia)
- Zakład fotograficzny Foto-Mira-Żak
- pojawia się w wyszukiwaniu lokalnym pod hasłem fotograf Rumi
- Pasmanteria Jola
- pojawia się w wyszukiwaniu lokalnym po hasłem pasmanteria Wejherowo
- Zegarmistrz sklep z biżuterią
- pojawia się w wyszukiwaniu lokalnym po hasłem zegarmistrz Rumia
Jeśli ogólnie decydujecie się na tworzenie jakiejkolwiek reklamy to uważam, że powinniście się zainteresować tym, czym jest persona marketingowa. Jeśli będziecie mieli taką wiedzę, to wtedy spokojnie możecie tworzyć idealną reklamę. Na stronie https://fabrykamarketingu.pl/czytelnia/persona-marketingowa-kim-jest-i-do-czego-sluzy/rketing/ przeczytacie sobie o tym wszystkie szczegółowe informacje.
OdpowiedzUsuń