Wizytówka firmowa nie jest widoczna w Google Maps - rozwiązanie


Moja korenpondencja z koordynatorką na temat niewidocznego profilu w projekcie Google Moja Firma

Prowadziłem korespondencję  z koordynatorką  projektu Google moja firma w sprawie niewidocznego profilu google+ moja firma  którym zarządzam.

  • Ja
    Zapytałem dlaczego profil firmowy nie jest widoczny
  • Koordynatorka Odpisała że jest widoczny
  • Ja
    odpisałem że profil  jest widoczny w trybie zalogowanym a nie widoczny w trybie nie zagogowanym
  • Koordynatorka
    mi odpisała: 
  • W związku z konsultacją Państwa informacji biznesowych na Mapach będę uprzejmie prosiła o przesłanie zdjęcia z wejściem do Państwa firmy  i szyldem Państwa firmy
Wnioski
Firma w projekcie google moja firma (dawniej wizytówki google) powinna zawierać.
  • Tło profilu powinno zawierać fotografię siedziby firmy 
  • Okno okrągłe powinno zawierać logo albo wnętrze firmy.
  • Przydał by się opis działalności firmy oraz kilka pozytywnych ocen. (są do tego narzędzia)
Optymalne profile moim zdaniem

Jacek Zak Fotomirazak

Marketing w wyszukiwarkach to wypadkowa moich zainteresowań i pracy zawodowej. Jestem fotografem z Trójmiasta, wykonuję też wirtualne spacery. Z zamiłowania zajmuję się promocją w internecie. Zachęcam do lektury i dyskusji.