Specyfikacja algorytmu Google: Panda



Panda wzięła od nazwiska jej twórcy – Navneeta Pandy. Narodziła się 23 lutego 2011
Co te jest właściwie algorytm Panda w google.  Panda to agent od plagiatów i wyszukiwacz unikalnej treści. Chodzi oto be strony publikujące ciekawe i unikalne treści były w wyszukiwarce wysoko , a te które kopiując  treści były nisko. Kto zatem najwięcej stracił w wyszukiwarce google?  Najwięcej straciły serwisy , które gromadziły informacje od innych użytkowników, czyli takie które kradły treść innym serwisom. Co zrobić by serwis był w wyszukiwarce wysoko. Serwis musi się skupić na treści – jej wiarygodności rzetelności długości artykułów oraz ich unikalności. Związku z Pandą nalaży pamiętać o dwóch fundamentalnych sprawach strona nie może mieć więcej niż jeden adres. Administrator musi się zdecydować czy strona ma być z www lub bez. Nie dopuszczalna jest praktyka by strona miała dwa adresy np.:  http://www.nazwa.pl/ i http://nazwa.pl/. Kolejnym złym procederem jest przekierowywanie użytkownika na stronę główna jeśli wpisał nie właściwy adres albo kliknął na odnośnik na nieistniejącą stronę.

Jacek Zak Fotomirazak

Marketing w wyszukiwarkach to wypadkowa moich zainteresowań i pracy zawodowej. Jestem fotografem z Trójmiasta, wykonuję też wirtualne spacery. Z zamiłowania zajmuję się promocją w internecie. Zachęcam do lektury i dyskusji.